رژیم اشغالگر قدس غوطه ور در گرداب ناامنی و اضطراب و تشدید مبارزات مردمی فلسطینی ها

رژیم اشغالگر قدس غوطه ور در گرداب ناامنی و اضطراب و تشدید مبارزات مردمی فلسطینی ها
 

بنابراین مقدمات فروپاشی رژیم صهیونیستی کاملاً مهیا شده و مبارزین فلسطینی این معنا را درک کرده و تحرکات نظامی-سیاسی خود را با آن هماهنگ کرده اند و از سوی دیگر رژیم رو به زوال صهیونیستی نیز با شنیدن زنگ خطر نابودی، دست به فعالیت های گسترده دیپلماسی جهت تشدید فشارها علیه محور مقاومت و در رأس آن ایران زده و تقریباً تمامی توان خود را در این راستا بسیج کرده اند.

                     زوال رژیم صهیونیستی

ملاحظه: بازگشت امنیت به سوریه، عراق، لبنان، غزه و یمن، زنگ خطر پایان یافتن امنیت طلایی برای این رژیم و تبدیل شدن مجدد موضوع فلسطین و پایان اشغالگری به مسئله اول جهان اسلام یک نقطه قوت در بین ملسمین سراسر عالم به شمار رفته و زوال زودرس رژیم صهیونیستی را نوید می دهد.

امروز گروه‌های مقاومت و افکار عمومی در جهان اسلام بیش از هر زمان دیگری متوجه این واقعیت شده‌اند که از طریق مذاکره با مستکبرین جهانی و عقب نشینی در برابر آنها نمی‌توان امتیازی گرفت چراکه هر روز دشمنان گستاخ تر شده و حلقه محاصره را تنگ تر می کنند لذا بایستی از موضع قدرت و با اعتماد به نفسِ مفتدرانه علیه روابط ظالمانه موجود در دنیا خروشید و علیه آنها فریاد زد.

ما امت مسلمان ایران پیش از همه و بیش از همه در روز جهانی قدس به دعوت امام خامنه ایِ عزیز لبیک گفته و با شرکت گسترده در راهپیمایی قدس، ندای الله اکبر را در فضای معنوی کشورمان طنین انداز کرده و از خداوند متعال پیروزی قطعی و نهایی اسلام در برابر کفر و استکبار را مسئلت می کنیم؛ باشد که بزودی شاهد فرو ریختن مرزهای پوشالی رژیم اشغالگر قدس به دست صاحبان اصلی آن بوده و نابودی آنرا نظاره گر باشیم. انشاالله

منبع:میثاق نیوز



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : دانشجو
تاریخ : دو شنبه 28 خرداد 1397
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: